Oferta szkoleń
Blender - animacje 3D (kurs całościowy)
Szkolenie bezpłatne !!!
Oferta dotyczy osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy, przewidzianych do zwolnienia (będących na wypowiedzeniu) lub zagrożonych zwolnieniem z pracy z przyczyn pracodawcy.
Kurs całościowy - Blender.
Planowane terminy szkoleń: w celu ustalenia terminu szkolenia proszę o kontakt tel. lub e-mail
Karta zgłoszeniowa dla firm i instytucji
Cel kształcenia:
Szkolenie kompleksowe daje możliwość nabycia umiejętności, które nauczane są na poziomie podstawowym i zaawansowanym. To skumulowana wiedza, gwarancję świadomego stworzenia profesjonalnego projektu, oraz późniejsza umiejętność zarządzania nim i modyfikacji.
Wymagania wobec uczestników:
Znajomość obsługi komputera, otwartość na naukę. Mile widziane podstawy grafiki
Materiały i metodyka prowadzenia szkolenia:
Uczestnicy otrzymują materiały dydaktyczne w formie plików audio-wideo, które stanowią encyklopedyczny poradnik obsługi Blendera, a także zaświadczenie ukończenia kursu wystawione na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r.
Informujemy, że w trakcie trwania szkolenia możliwe są konsultacje z naszymi wykładowcami. Jeśli jakieś zagadnienia w ramach programu kursu będą dla Państwa niejasne lub napotkacie na trudności w trakcie pracy z oprogramowaniem - wystarczy to zgłosić mailowo. Nasz trener przygotuje odpowiedź i przedstawi ją Państwu na zajęciach.
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń, które poprzedzone są krótkim wstępem teoretycznym.
Program zajęć:
1. Omówienie interfejsu programu i podstawowych zasad tworzenia prostych obiektów w programie Blender.
2. Dostosowanie interfejsu programu do potrzeb użytkownika.
3. Importowanie scen i obiektów z innych plików .blend.
4. Importowanie i eksportowanie z i do formatów obcych np. DirectX, Wavefront, 3D studio...
5. Ustawianie parametru projektu.
6. Nawigacja w przestrzeni 3D, ustalanie "środków ciężkości obiektów".
7. Tworzenie prostych obiektów.
8. Narzędzia wybierania obiektów.
9. Operacje na wierzchołkach, krawędziach, ściankach.
10. Naprawianie siatek obiektów.
11. Operacje na obiektach bryłowych (łączenie, dzielenie, wydzielanie).
12. Tworzenie bardziej złożonych obiektów.
13. Praktyczne wykorzystanie modyfikatorów.
14. Deformacje obiektów.
15. Praca z krzywymi i obiektami generowanymi z krzywych.
16. Praca z obiektami tekstowymi.
17. Praca z podkładem graficznym.
18. Materiały, textury, uv-mapping.
19. Wypiekanie na teksturach.
20. Subsuface scattering (SSS).
21. Ukrywanie obiektów w scenie.
22. Praca z warstwami a renderowanie.
23. Grupowanie obiektów.
24. Operacje boollen-owskie na prostych obiektach.
25. Systemy cząsteczkowe.
26. Animowanie obiektów za pomocą klatek kluczowych.
27. Animacja za pomocą shape_keys.
28. Animacja z wykorzystaniem kości.
29. Rodzaje świateł i różne techniki oświetlania sceny.
30. Praca z kamerami.
31. Animowanie kamery po ścieżce ruchu.
32. Podstawy ustawień renderingu.
33. Wewnętrzne silniki renderujące.
34. Zewnętrze silniki renderujące Luxrender i Yafaray.
35. Renderowanie.
36. Postprocesing - efekty specjalne w Blenderze i montaż materiałów filmowych.
37. Efektywne przenoszenie projektów między komputerami.
Powyższe szkolenie można odbyć również w trybie indywidualnym, według programu i w tempie dostosowanym do oczekiwań kursanta. Koszt jednej godziny szkoleniowej wynosi wówczas 120 złotych.
Zalecane szkolenia uzupełniające:
- AutoCAD 3D – poziom podstawowy
- AutoCAD 3D – poziom zaawansowany
- Corel – grafika wektorowa - poziom podstawowy
Opinie o szkoleniu
Dodaj opinię
Data rozpoczęcia: 2018-04-28
Powiadom znajomego o szkoleniu »
Data rozpoczęcia: 2018-05-07
Powiadom znajomego o szkoleniu »
Data rozpoczęcia: 2018-05-07
Powiadom znajomego o szkoleniu »
Data rozpoczęcia: 2018-05-21
Powiadom znajomego o szkoleniu »
Data rozpoczęcia: 2018-05-21
Powiadom znajomego o szkoleniu »