Oferta szkoleń
Microsoft Office ACCESS
Szkolenie kompleksowe.
Planowane terminy szkoleń:
w celu ustalenia terminu szkolenia proszę o kontakt tel. lub e-mail
Karta zgłoszeniowa dla firm i instytucji
Szkolenie bezpłatne !!!
Oferta dotyczy osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy, przewidzianych do zwolnienia (będących na wypowiedzeniu) lub zagrożonych zwolnieniem z pracy z przyczyn pracodawcy.
Cel kształcenia:
Kurs Access – poziom podstawowy zapoznaje uczestnika z zasadami projektowania baz danych. Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i umiejętności pozwalających na konserwację baz danych, projektowanie i modyfikowanie zapytań, formularzy i raportów, jak również korzystanie z danych zewnętrznych przy pomocy narzędzi dostępnych w programie MS Access.
Wymagania wobec kursantów:
Znajomość podstawowej obsługi komputera.
Materiały i metodyka prowadzenia szkolenia:
Każdy słuchacz otrzymuje autorski skrypt, płytę CD z ćwiczeniami, a także zaświadczenie ukończenia kursu wystawione na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej.
Informujemy, że w trakcie trwania szkolenia możliwe są konsultacje z naszymi wykładowcami. Jeśli jakieś zagadnienia w ramach programu kursu będą dla Państwa niejasne lub napotkacie na trudności w trakcie pracy z oprogramowaniem - wystarczy to zgłosić mailowo. Nasz trener przygotuje odpowiedź i przedstawi ją Państwu na zajęciach.
Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń, które poprzedzone są krótkim wstępem teoretycznym.
Program zajęć: Access 2013 – poziom podstawowy:
1. Podstawowe pojęcia związane z bazami danych.
- Uruchomianie MS ACCESS
- Poruszanie się po istniejącej bazie danych –podstawowe elementy bazy danych
- Przegląd elementów bazy w widoku Projekt
2. Zasady projektowania baz danych.
- Określenie zbiorów niezbędnych danych
- Określenie zbiorów pól w tabelach
- Określenie kluczy podstawowych
- Normalizacja danych
- Własności pól
- Maski wprowadzenia
- Reguły poprawności
- Odnośniki
3. Łączenie tabel w relacje
- Ustawianie relacji dla istniejących tabel
- Właściwości relacji –typ sprzężenia
4. Przybornik – podstawowe ikony.
5. Modyfikowanie zawartości bazy danych.
6. Modyfikacja struktury bazy danych. Projektowani i korzystanie z formularzy.
- Pola kombi w formularzach
- przyciski polecenia
- Manipulowanie danymi przy pomocy formularzy
- Tworzenie Formularzy przy pomocy kreatora
- Formularze z podformularzami, Elementy SQL
7. Kwerendy
- Kryteria w kwerendzie, rodzaje kryteriów
- Kwerendy oparte na wielu tabelach
- Kwerendy aktualizujące i usuwające.
- Kwerendy krzyżowe
8. Raporty
- Wyrażenia w raportach
- Grupowanie z sumowaniem np. Excel
9. Eksport i import danych.
10. Makra, formularze menu – przyciski przełącznika.
11. Autostart – uruchomienie
12. Utrwalenie zdobytych umiejętności - utworzenie własnej bazy.
Kurs prowadzony jest na Microsoft Access 2013 – jednak istnieje możliwość zorganizowania kursu również dla Microsoft Access 2003.
Powyższe szkolenie można odbyć również w trybie indywidualnym, według programu i w tempie dostosowanym do oczekiwań kursanta. Koszt jednej godziny szkoleniowej wynosi wówczas 85 złotych.
Zalecane szkolenia uzupełniające:
- Microsoft Office EXCEL – poziom zaawansowany
- Microsoft Office WORD – poziom zaawansowany
Opinie o szkoleniu
Dodaj opinię
Data rozpoczęcia: 2018-04-28
Powiadom znajomego o szkoleniu »
Data rozpoczęcia: 2018-05-07
Powiadom znajomego o szkoleniu »
Data rozpoczęcia: 2018-05-07
Powiadom znajomego o szkoleniu »
Data rozpoczęcia: 2018-05-21
Powiadom znajomego o szkoleniu »
Data rozpoczęcia: 2018-05-21
Powiadom znajomego o szkoleniu »